Jag gjorde denna layout till månadens skiss på Scrapptorget. Det är en annorlunda stil mot vad jag brukar göra, men jag tycker om den.

DSC_4584förm

Layoten handlar om vilken rikedom det är med syskon och familj. Jag har ju själv “bara” en bror, men mina föräldrar kommer bägge från stora familjer. När jag växte upp älskade jag de tillfällen då man fick träffa alla farbröder, mostrar och kusiner. Sedan gifte jag mig ju med en man som kommer från en av de största syskonskarorna i Sverige, och jag tycker det är så härligt när man lyckas samla åtminstone största delen av syskon med respektive och barn. Det är en rikedom som inte riktigt går att beskriva med ord att ha så många människor omkring en som alltid är beredda att glädjas och gråta med en (man måste naturligtvis inte vara släkt eller ingift för att vara en del av familjen), och som alltid finns där om man skulle behöva dem.

 

