Jag har nästan inte pysslat alls sedan förra inlägget. Jag har gjort lite julkort, men bara för att jag “måste”. Jag hoppas att pysselsuget återkommer snart!

En rolig sak är att layouten från förra inlägget “Sjöjungfru”, blev Månadens val på Veckans skiss! Jättekul såklart, och det livade verkligen upp mig.

Men åter till dagens inlägg:

DSC_4781förm

Jag har kraft som bas, och sedan har jag använt fina julpapper i bruna nyanser. Jag har skurit ut en gran med min cameo, haft på ett smalt sammetsband, en rosett i grön organza och en snöflingecharm. Några halvpärlor, guldglitter och en stämpel med texten “God Jul” avslutar det hela. Eftersom jag gör så många julkort, bortåt 30 stycken,  håller jag dem enkla och med liknande design. Detta kort blev över från förra året, årets julkort visar jag efter att jag skickat ut dem.

