Scrap-Perra anordnar även detta år en sommartävling och för tredje året hade jag tänkt att delta. Man får köpa ett tävlingskit med papper och dekorationer, som man sedan ska använda i de olika utmaningarna. Jag valde att beställa ett blandat kit i år. Det är en bra utmaning att skapa med saker man inte valt, och kanske inte ens skulle köpt själv. Jag tycker att jag utvecklats i mitt skapande de andra åren jag deltagit. Eftersom vår lilla “Bulle” anländer om bara några dagar vet jag inte hur mycket jag kommer att orka och hinna sitta vid pysselbordet under sommaren, men jag hoppas att jag kan lämna in bidrag till samtliga deltävlingar. Här är en liten titt på delar av vad jag fick:

DSC_5888förm

Igår gjorde jag ett bidrag, men eftersom det är menat som en bröllopspresent publicerar jag bilder på det först om några veckor så att inte det blivande brudparet råkar få syn på det i förväg.

