Jag har köpt några stycken core kit från BH Project Life. Lådorna de kommer i är stadiga och fina, men inte så praktiska när det kommer till att förvara korten i. Jag tog en av mina lådor och altrade, och locket gjorde jag efter den här utmaningen.

DSC_7055förm

Jag skar till remsor av blått papper, skvätte blå mist på det och använde två olika stenciler med blå och brun Distress Ink. Jag tog en stor doily, klippte bort mitten och inkade den. Jag skar ut en mindre doily med min Cameo. De båda fäste jag sedan med spraylim, det är alltid enklast när det är sådana här intrikata mönster. Jag tog en remsa av det blå pappret, klippte ändarna och inkade kanterna. På den fäste jag bokstäver och så böjde jag till den innan jag satte fast den på bakgrunden. Sedan öste jag på med dekorationer, varav många är sådant jag fått i RAK, såsom måttbandet, metalldekorationerna och den otroligt fina klockan.

DSC_7059förm

DSC_7062förm

