Jag har gjort några enkla kort i olika stilar med specifika mottagare i åtanke. Det första är i storleken (10×10)cm.

Jag har tagit rosa Distress Ink genom en stencil på kortbasen och en bit vit cardstock. Sedan limmade jag fast den mindre biten på kortbasen och dekorerade med några blommor, en utskuren swirl och en text.

DSC_8730förm

Det andra kortet är (7×10)cm och basen är av präglat, rosa papper. Jag vek en liten doily över kanten, klippte till två små remsor av mönstrat papper och dekorerade med bokstavsstickers, blommor, bling, snöre och en charm.

DSC_8936förm

Detta kort har ett PL-kort i grund. Jag mattade det med mönstrat papper, skar till en bit vit cardstock som jag också mattade med matchande papper och limmade dem på en kortbas i A5. Jag dekorerade med bling.

DSC_8939förm

