Jag har gjort ett bidrag till CSI. Det var som vanligt en bild med tillhörande färgschema och element som ska vara med i layouten. Detta var för mig ovanliga färger och jag fick dyka djupt ned bland mina saker för att hitta något passande. Jag tycker att det är utvecklande att gå utanför de ramar omkring vad man vanligtvis skapar och prova nya saker. Detta är dock verkligen inte mina färger och jag är väl inte så nöjd med resultatet.

DSC_9256förm

Jag duttade Distress Ink på bakgrunden och hade även på några rub-ons. Remsor med mönstrat papper, en bård och doilies hamnade på sidan. Sedan fäste jag alla foton på en matta och på dem hamnade små beskrivande texter, samt en hemmagjord flair. Titel, blommor, snöre, träfigurer, en liten charm i form av en napp och journaling kom sedan. Jag gjorde ett litet fågebo av snöre, och blå halvpärlor fick föreställa ägg.

