Detta är uppslaget för maj/juni i mitt album. Jag brukar använda samma kit/färger på ett och samma uppslag, jag tycker det blir snyggare när det är enhetligt (vissa kit matchar ju varandra, så då kan man blanda). Här är det Coral från Becky Higgins, ett kit med några år på nacken.

DSC_0806bförm

Kortet med texten “privat” går att vika upp, och där har jag skrivit saker jag inte vill att alla ska se och läsa.

Jag tycker det är svårt att fota PL så att det blir riktigt bra. För att minska blänket i plastfickorna lägger jag foton och kort ovanpå  dem i stället för i, men då har fotona/korten en tendens att glida omkring och hamna lite snett i stället. Just nu när jag är gravid har jag helt enkelt inte ork att stå nedböjd (jag fotar med sidorna på golvet) och rätta till saker, så det får bli lite snett.

