Juli var en månad där jag hade mycket att dokumentera, så det blev två hela uppslag för denna månad.

DSC_0756bb

Första uppslaget. Jag har använt kort från kitet Turquoise från BH, jag tycker så mycket om färgerna och stilen på det. Jag köpte det i en köp-och-sälj-grupp på FB, och det fanns väldigt få kort i 4×6”, så jag gjorde några egna i den storleken med hjälp av cardstock i rätt färger och även 3×4”-kort. På vänstersidan längt upp till höger är det ett sådant “hemmabygge”. Jag har ett neutralt kort som grund, och så skar jag itu ett 3×4-kort och klistrade på det på ena kanten. Jag skar också en remsa av det kortet och lät den sticka fram under fotot.

DSC_0810flipAförm

Även kortet längst upp till vänster på nästa uppslag har jag gjort själv, genom att skära itu ett mindre kort och fästa det på cardstock. Ett eget filler-kort gjorde jag också.

Jag ville få med en förstoring av ett foto, så jag gjorde en egen liggande plastficka med hjälp av min Fuse, som jag sedan stoppade in som insert-ficka. Detta är uppslaget med fickan åt höger, och nedan är samma uppslag, fast med fickan åt vänster.

DSC_0812flipBförm

