Här är sidorna för augusti och september månad. Först augusti, det är en vanlig 12×12” och en 9×12”, de två plastfickorna jag använder mest.

DSC_1397förm

För en tid sedan fick jag några PL-kort med födelsedagstema som bonus från en butik där jag handlat, och eftersom ett  av korten hade min ålder tryckt på sig var jag ju bara tvungen att använda dem! Jag letade sedan efter kort som matchade hyfsat i färgerna, och det blev denna oerhört fina serie från Kaisercraft. Den otroligt söta zebran var framsidan på ett kort jag fick av svågern som han ritat, så jag skar ned det lite på sidorna för att få plats i plastfickan.

Sedan är det augusti och september. Jag hade problem med att hitta kort till september som jag blev riktigt nöjd med, så till slut skar jag helt enkelt ned ett mönstrat papper. Det var inte så mycket att dokumentera den månaden, så det är PL-korten och titeln som är huvudfokus.

DSC_1400förm

