Idag har jag äntligen hunnit att fota ett par uppslag till av mitt DD. Först december 9-14:

DSC_2211förm

Till vänster är det en plastficka från Simple Stories och till höger är det en avklippt ficka från Becky Higgins. Dag 9 är ett filler-kort där jag klippt ut en del av motivet och satt papper bakom för att skapa ett journaling-kort. Här syns den andra sidan av det transparenta filler-kortet.

På dag 13 ville jag ha ett kort med ljus på, och eftersom det inte fanns något i serien gjorde jag mitt eget. Jag använde delar av två olika skärfiler, arrangerade dem som ovan och skar ut i svart cardstock. Bakgrunden gjorde jag på vit bakgrund med gul mist och gul, grå och svart Distress Ink.

På kortet på dag 14 så stod det ett ord som inte passade in, så jag dolde det med bokstavsstickers som bildar ett ord på rätt tema.

