Jag har gjort en layout med mestadels material från Kaisercrafts underbara serie Scrap Yard, och följt en skiss på tillverkarens blogg.

The title translates Noah 13 years and hidden journaling tells about his life as a thirteen year old.

DSC_2359förm

Jag skar till de olika pappren, ruggade kanterna med en sax och placerade ut dem som jag ville ha dem, vissa av lagren sitter på 3D-kuddar.Jag hade på modeling paste genom en stencil och stämplade med svart och vitt. Med min Cameo skar jag ut tre doilies i vellum. På det stora fotot stansade jag ett hål där jag med en tång nöp fast en metallbricka.

DSC_2365b

Jag skrev lite om Noahs liv som trettonåring på ett PL-kort som jag sedan stoppade in under ett av papperslagren.Jag dekorerade med en bit ostduk, en hemmagjord flair och lite bling.

Fotot är taget av Evelina som driver Eve Fotografi.

