Jag har gjort en layout efter en bingobricka i en grupp på Facebook. Man fick endast ha med saker från brickan, men man fick ha fler rutor utöver bingoraden. Jag lyckades få med alla rutor utom en.

DSC_2437förm

Jag började med att spreja och skvätta mist i tre olika nyanser, och när det torkat stämplade jag några olika stämplar med Distress Inks. Jag ruggade kanterna på pappren och placerade ut dem och ett par doilies. Jag fäste en charm med en brad i ett av pappren. Titeln är utskuren med min Cameo, och biten längst upp under fotot är en utstansad som jag fått i RAK och färgat in med en av misterna jag använde till bakgrunden. Blomman går ton-i-ton med skyddsmössan på fotot och på kronbladen sitter det några blingstenar. Sist drog jag längs kanten med två färger Distress ink för att rama in det hela.