Jag har PL:at juli månad. Jag hade jättesvårt att komma fram till vilka kort jag skulle använda, men till slut fastnade jag för Heritage. Jag höll dekorationerna till ett minimum, det enda jag har gjort är att stämpla och använt mig av bokstäver och dekorationer utskurna ur guldcardstock.

dsc_5038form

För att få plats med extra foton från medeltidsmarknaden har jag använt en liten insert. För att den ska bli lättare att skilja ut från den större fickan har jag satt på en guldig tab, som ju också fungerar som tumgrepp när man ska bläddra.

Många av fotona från medeltidsmarknaden har eller planerar jag att göra layouter med, och för att variera mig har jag här valt att använda foton som inte kommer att hamna på en layout. Jag upplever annars att man kan tröttna lite om man använder samma foton på flera olika ställen.

dsc_5044form

