dsc_5909form

Jag lät de två fotona på de snöiga växterna bestämma vilka färger jag skulle använda, så jag valde kort från den lite äldre serien Jade som gick i grå, bruna och gula toner.

Jag har bl.a. använt mig av några av Malins stämplar, snöflingor respektive cirklar i två storlekar

dsc_5886form

Titelkortet. Den mönstrade remsan är klippt från en PL-kort frpn samma serie, det är ett enkelt sätt att få papper som matchar korten. Även den lilla kameran är utklippt ur ett fillerkort. De små cirklarna från Malin är redan favoriter hos mig, de är verkligen användbara till mycket.

dsc_5919form

Här har jag använt stämplarna med snöflingor. Det bästa med att stämpla med svart bläck är att man enkelt kan fylla i och “laga” motivet med en svart penna om själva stämplingen blev ojämn eller misslyckad. Texten “beautiful” kommer från Ica Maxi, de har en litet sortiment med trevliga scrapsaker.

